Koliko puta ste na kraju večeri stajali ispred auta i razmišljali: "Ma mogu ja ovo". A zapravo ne trebaš. I znaš da ne trebaš. Zato je Johnnie Walker, kultni viski brend koji cijeni svaki korak, pokrenuo kampanju "Ostavi ključeve. Keep Walking", koja ovog ljeta širom BiH donosi jasnu poruku - ako piješ, ne vozi.
Tokom ljeta, Johnnie Walker taxi vozila bit će prisutna u Sarajevu, Mostaru i Banjoj Luci. I to nije samo za show - već za povratak kući.
Johnnie Walker će omogućiti jeftiniji povratak kući za mnoge širom BiH, a na odabrane datume i događaje, siguran povratak kući bit će potpuno besplatan za sve koji večer odluče zaključiti odgovorno. Zato, ovog ljeta - parkiraj ego i izaberi odgovornost.
"Promicanje odgovorne konzumacije alkohola nije samo važan dio naše poslovne strategije – to je i odraz naših vrijednosti. Kroz kampanje poput 'Ostavi ključeve. Keep Walking.' želimo osnažiti ljude da donose pametne odluke koje štite njih same i zajednicu oko njih. Ponosni smo što ovu poruku možemo prenijeti i na tržištu Bosne i Hercegovine, kroz partnerstva koja omogućuju konkretne korake prema sigurnijoj budućnosti", izjavio je Gergely Abraham, direktor korporativnih odnosa za istočnu Europu kompanije Diageo.
Ivana Radišić Hadžić, direktorica marketinga Boreas-a, koja realizira kampanju u suradnji s Diageom, dodaje:
"U Boreasu vjerujemo da brendovi ne smiju samo komunicirati, već da trebaju i djelovati. Kampanja ‘Ostavi ključeve. Keep Walking.’ naš je način da kroz snažnu poruku i konkretne akcije doprinesemo stvarnim promjenama u društvu. Ponosni smo što zajedno s Diageom donosimo ovu inicijativu u gradove širom BiH, s ciljem da svaka večer završi odgovorno i sigurno."
Poruka "Ostavi ključeve. Keep Walking." nije samo slogan - to je poziv na odgovornost, svijest i izbor koji može spasiti život. Uživaj odgovorno. Nastavi hodati.