LadiesIn magazin svaki mjesec bira muškarca mjeseca pa je tako naš kolega, Armin Uzunović ponio tu titulu ovog puta.
Svoju karijeru je izgradio u velikim kompanijama koje su ga profesionalno izgradile, s tim da ističe Boreas kao najvećeg distributera pića u BiH gdje obavlja funkciju National Brand Managera za Stanić Beverages na što je iznimno ponosan.
„Osim veličine, snage brandova i kompleksnosti samog biznis modela imam izraženu fleksibilnost, i priliku biti okružen profesionalcima, kako iz BiH tako i sa kolegama sa drugih tržišta koji nesebično dijele svoje znanje i sa kojima se mogu dodatno razvijati.“ – rekao je Armin.
Za Ladies In je govorio o faktorima za uspjeh.
„Smatram da je uspjeh rezultat nekoliko faktora koji podrazumijevaju predanost poslu, kvalitetnu organizaciju vremena, konstatnu želju za učenjem i ambiciju za dalji progres. Radoholičar sam i apsolutno posvećen brendu koji vodim. Balans između privatnog i poslovnog života je jednako bitan. Moj prosječan radni dan počinje standarnim procedurama analiza prethodnog dana, evaluacija aktivnosti, volumena i realizacije tržišta, a obzirom na to da moja funkcija podrazumijeva marketinški i prodajni dio poslovanja dosta vremena provodim u komunikaciji, na sastancima i pregovorima sa tržištem, kupcima, te kolegama na terenu koji su ogledalo našeg uspjeha.“
Također, spomenuo je da mu je jednako važna razmjena informacija u okviru same organizacije što olakšava analitiku i donošenje odluka.
O principu poslovanja kaže da stavlja fokus same komunikacijske poruke prema najbitnijoj karici u lancu prodaje što je krajnji potrošač. Svaka kampanja ima svoju ciljanu poruku i publiku, te samim tim ima svoj smisao i kao takva zasebno stoji u portfolio Stanić Beverages. Zbogom Šećeru je kampanja na koju se osvrnuo gdje su ostvarene rekordne brojke te je dodatno istaknuta kvaliteta samih 100% sokova.
„Konstantno radimo na novim pristupima i aktivnostima koje dalje unapređujemo iz razloga same kompleksnosti prodaje.“ – odgovorio je Armin na pitanje kako pristupiti na poseban način poslovnim planovima.
Za kraj je istakao da su direktnost u komunikaciji i proaktivnost u razmišljanju osnovne karakteristike kojima se vodi u svom poslovanju, te kako očekuje nove izazove, prilike i projekte u Novoj godini koji će dodatno doprinijeti usavršavanju njegovog poslovanja i uz koje će se nastaviti profesionalno razvijati.