Nagrada “Woman.Comm of the Year" slavi postignuća žena u komunikacijskoj industriji i inspiriše buduće generacije da slijede njihove korake. Ova nagrada predstavlja posebno priznanje za izuzetan doprinos u oblasti marketinga i komunikacije u Bosni i Hercegovini, i ponosni smo jer je osvojila direktorica marketing Boreasa, Amra Skrobo-Berberović.
„Jako sam zahvalna za ovu nagradu, jer je marketing moja prva profesionalna ljubav i jako sam strastvena naspram bh biznisa.
U posljednjih 20 godina koliko učestvujem u tržišnim utakmicama, primjećujem kako je ne samo društvo, nego i biznis doživio tektonske promjene i kako marketing ima sve veću ulogu i značaj u bh privredi i kako ima ogromnu moć uz koju dolazi i odgovornost za teme koje iznosimo na svjetlo dana, za vrijednosti koje komuniciramo i stavljamo pred reflektore, da danas možemo isticati i roditeljstvo i majčinstvo i očinstvo, različitosti, jednaka prava, inkluziju, da normaliziramo razne pojave, da oblikujemo nove generacije i potrošača i zaposlenih, da vršimo ogroman uticaj na tržište. Danas, kroz kampanje koje provodimo u pivskoj industriji, imamo priliku da promovišemo odgovornu konzumaciju alkoholnih pića, da potičemo porodične vrijednosti, zajedništvo, prijateljstvo i životnu radost.
Danas sam posebno ponosna na kompaniju u kojoj radim. To je Boreas koji je najveći bh distributer i ulazi u top 10 najvećih bh kompanija. I danas, nakon 30 godina postojanja, mi radimo na održivosti gdje marketing ima ključnu ulogu i radimo u skladu sa sustainability triple bottom line approach čije 3 komponente su podjednako važne u našem svakodnevnom poslovanju, a to su ljudi, planeta i profit. Čak smo ove godine prvi put u historiji bh biznisa dobili prvu nagradu u cijeloj Evropi za projekat Keep Planting kojeg provodimo u skladu sa održivosti i tako doprinosimo razvoju i društva i biznisa.“ – izjavila je.
Amra je odgovorna za kreiranje i implementaciju marketinških strategija koje su dovele do brojnih uspjeha naše kompanije na tržištu BiH.