Povijest

Godine 1993. osniva se Boreas, čim je zakonodavstvo postojeće države omogućilo privatno poduzetništvo. Ubrzo nakon toga Boreas razvija posao na tržištima Hrvatske, Bosne i Hercegovine, SiCG te Njemačke.

Prava ekspanzija i velika prekretnica u radu događa se 1995. godine, početkom suradnje s renomiranim svjetskim proizvođačem piva – Heinekenom.

1996. godine Boreas dobiva ekskluzivno zastupništvo Heinekena u BiH, te odmah preuzima vodeću poziciju u segmentu premium piva, koju zadržava i danas.
Na temelju odličnih rezultata u BiH, Boreas se 2000. godine izborio za ekskluzivnu distribuciju i na tržištu republike Hrvatske, gdje također postiže izuzetne rezultate.

2003. Heineken kupuje Karlovačku pivovaru, i tada prestaje potreba za distributerom u Hrvatskoj ali se otvara novo područje – distribucija Karlovačkog piva u BiH, s kojim Boreas u vrlo kratkom razdoblju postiže vodeću poziciju u segmentu uvoznih mainstream piva.

Portfolio je dodatno obogaćen 2004. godine uvođenjem Pago sokova, te 2005. godine vinima Vranac.

U 2005 Boreas se vrlo dinamično širi na segment duhana, te sklapa ugovor o ekskluzivnoj distribuciji s najpoznatijim svjetskim proizvođačem duhana – firmom Philip Morris International.

Od rujna 2006. godine portofolio se proširuje sa 25 brandova vrhunskih žestokih pića iz programa Diageo, kao što su Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, Gordon's, Captain Morgan i mnogi drugi.

U 2008. godini, nakon što je Heineken kupio pivovaru Srbiji, počinje suradnja sa Ujedinjenim srpskim pivarama, u početku samo uvozom MB piva, a od 2010. godine Master i Amstel piva te PilsPlus piva od 2011.

Vizija

Cilj

  • zadovoljiti potrebe tržišta i potrošača na moderan i učinkovit način.

Vizija

  • (p)ostati prvi izbor principala kroz visoke standarde u distribuciji, produktivnosti i inovativnosti cjelokupnog poslovanja;
  • svoje veliko znanje i iskustvo u radu s vodećim svjetskim tvrtkama želimo primijeniti u razvoju proizvodnih djelatnosti.

Misija

  • postići i zadržati poziciju br.1 u svijesti kupaca i potrošača pratiti i unapređivati radni proces u cilju dostizanja standarda sličnih firmi na europskom tržištu;
  • usredotočiti se na razvoj vlastitih kadrova kroz lokalnu primjenu internacionalnog know-how, kontinuiranu edukaciju i provjeru na lokalnom tržištu.