Heineken je već dugi niz godina sponzor najvećih regionalnih festivala elektronske muzike. Od prošle godine je sponzor EXIT festivala u Novom Sadu i LOVE FEST-a u Vrnjačkoj Banji, a od početka je sponzor ULTRA EUROPE festivala u Splitu.

Heineken također i dugi niz godina podržava lokalne festivale i druge evente elektronske muzike kao što su LUNAR u Zenici, BRODOLOM u Banja Luci i Tuzli, GARDEN OF DREAMS i OUT OF OFFICE u Sarajevu, ROBINZON na Modracu.

Heineken je ove godine organizirao Heineken House Caravan, kojem je bio cilj da mladoj publici približi elektronsku muziku, te da promovira domaće izvođače. Headliner i zvijezda ovog projekta je bio jedan od pionira ovoga pravca Simon Marlin, iz čuvenog londonskog dvojca po imenu The Shapeshifters, koji su godinama bili na vrhovima muzičkih ljestvica, a poznati su po hitovima: Lola’s Theme, Incredible, She freaks, Back to Basic itd. The Shapeshifters su već ranije imali nastupe u Mostaru i Sarajevu, dok su Tuzlaci imali priliku prvi put uživati u njihovim hitovima.

Dio putujućeg Heineken House Caravana je bio i popularni domaći DJ dvojac After Affair, kojeg čine Bojan Jović iz Sarajeva te Ivan Zrno iz Banja Luke. Također, na eventima su nastupili DJ Soole iz Tuzle, DJ G Edd iz Zenice i DJ Megahertz iz Mostara.

Heineken House Caravan je započeo turneju u Tuzli u četvrtak 6.7., na Pannonici. Drugu večer, Heineken House Caravan je stigao u Sarajevo u Dom Mladih, gdje su postjetioci do jutarnjih sati uživali u dobroj svirci. Zadnju večer Heineken House Caravan je održan u Mostaru u OKC Abrašević.

Osim dobrog provoda, prisutni su imali priliku osvojiti i ulaznice za Love Fest i Brodolom, a najsretnijih šest posjetilaca su osvojili paket aranžman za dvije osobe za odlazak na Ultru u Splitu dok su karte za EXIT dijelile u radijskim emisijama na RDV-u, RSG-u, Anteni, Zenitu i Kameleonu.