Na ovogodišnjem Sarajevo Beer Festu osim omiljenog piva i vrhunskog muzičkog doživljaja, posjetioci Heineken, Karlovačko i Laško šatora su uživali u sasvim novim ‘pivskim’ izazovima, i naravno u super nagradama. 

Heineken je u svom kutku Live Your Music počastio posjetioce fotografijama i pivom, a najbržih 100 je uz fotografiju dobilo i ulaznicu za muzički događaj u Tuzli, Brodolom. Heineken već dugi niz godina sponzorira najveće svjetske i regionalne muzičke događaje poput Ultra Europe festivala, Exit-a, Love Fest-a, Brodoloma i drugih.

Svi oni koji su imali životnih nedoumica, mogli su doći u Karlovačko šator i zatražiti savjet od Đurua, lokalnog gurua. Opuštena atmosfera i ozbiljni savjeti gurua, oduševili su posjetioce, a svi su uživali u aktivaciji Đuru zove turu. Sve tri večeri Karlovačko je nagradilo po jednog posjetioca nagradom Party za ekipu – bačvom Karlovačkog piva od 30L i mesom za roštilj.

Najveća atrakcija je bila je u Laško šatoru, pored kojeg je za one najhrabrije i najokretnije bila postavljena umjetna stijena za penjanje. Na prvi pogled jednostavno, ali oni koji su se okušali u ovom izazovu, morali su pokazati dosta snage i spretnosti, uz podršku profesionalnog tima za sportsko penjanje i alpinizam Singing Rock, koji su brinuli za sigurnost penjača. Zadnju večer je izvučen i dobitnik koji je osvojio časove sportskog penjanja za 4 osobe i provod u Caffe Mr Kan u Sarajevu.

Heineken kompanija je vodeći proizvođač piva u Europi i drugi najveći proizvođač piva u svijetu, a u regiji je vlasnik brandova Karlovačko, Laško, Union, Zaječarsko, Krušovice i Strongbow.